jag glömmer alltid bort min blogg...

Hej allihop..
Nu kom jag på att jag hade en blogg igen, försökte logga in typ 8 gånger för att jag inte mindes mitt lösenord. Jag skriver alltid olika varje gång jag skapar konton på internet..jag blir sjukt stressad när man ska välja lösenord, för att jag ska komma på något enkelt och bra och inte glömma det. Man kanske borde ha samma överallt...men då är det ingen hit om någon skulle knäcka det, fast å andra sidan har jag kanske inga FBI hemligheter som skulle kunna läckas heller.  Eller iofs min hotmail vore illa om någon okänd hackade sig in i... jag och en vän är så sjukt nördiga vi brevväxlar via mail dagligen som två muppar.  Börjar breven med datum och hälsningsfraser som '' Hej min käre vän''
Fy vilket tråkigt inlägg, nu till en roligare nyhet mina få trogna läsare jag har kvar efter att jag uppdaterar 1 gång i halvåret.   Jag är gravid och min och Älskade A:s bebis kommer i februari..
Jag fick reda på det strax innan jag åkte till Miami i somras och var väldigt kaxig och nöjd över att ha sluppit illamåendet som många lider av i början.. som vanligt när man är kaxig får man skylla sig själv. ALDRIG har jag mått så illa i hela mitt liv som under den semestern, det började dagen innan vi åkte.  Utrustad med åksjukearmband kräkspåsar, sniffandes på ingerfära satt jag hela flygresan hulkandes likt mannnen som låg i gången på planet till thailand i julas.. karma?
Väl i Miami kräktes jag dygnet runt som en galen person, vid poolen, på stranden, i lilttle havanna, på star-tour... utanför victoria secret... you name it.  Sen fortsatte det sådär framtills för ca 1 vecka sen,  jag känner mig som en helt ny människa.. det måste vara det garanterat bästa detoxed, kräks dagligen som en magsjuk person i 5 månader..  aldrig tidigare har jag uppskattat små saker i livet som att öppna kylskåpet utan att kräkas.

Kommentarer
Postat av: pubes

åh, du är tillbaka!! åh grattis, va kul!! :D nu MÅSTE du ju blogga minst varje dag när ongen kommer! ;)

2011-10-04 @ 07:33:07
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Sara

Dina inlägg är värda att vänta ett halvår på, tycker jag då. ;) Grattis till bäbis!

2011-10-04 @ 07:42:15
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med föregående talare, dina inlägg ÄR värda att vänta ett halvår på. Men vore roligt om du upptaderade oftare, hehe :D Grattis till bebis (:

2011-11-23 @ 15:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0