Förlåt... jag är så dålig

Jag har hel glömt bort att jag skulle börja blogga igen. Nu är jag hemma i Sverige igen sedan ca 1 månad. Thailand var underbart förutom resan dit.

Eftersom jag och älskade A hetsbokat ett par nya biljetter vi hittat dagen innan vi skulle åka (efter x antal inställda flyg) så jag var sjukligt paranoid över att vi bokat fel år, månad och och åt fel håll, eventuellt även fel land. detta bidrog till att jag inte kunde sova och ville kontrollera E-ticketen 40 ggr i timmen som en sjukligt besatt tvångstanke-person i outsiders.  När det äntligen blev måndag morgon och vår taxi (som jag givetvis bokat 2 timmar för tidigt för säkerhets skull, ifall det eventuellt ramlat ett träd över e4an så vi skulle behöva ta en omväg, eller jag skulle upptäcka när jag kollade biljetten att vi egentligen skulle åkt från typ Landvetters flygplats)

Väl i taxin satt jag och förberedde mig mentalt på hur jag skulle hantera när personen i incheckningen skulle meddela at: '' OJ! vad konstigt jag kan inte hitta den här bokningen..''
Men efter att ha passerat incheckning och säkerhetskontrollen, smärtfritt utan att någon smugglat ner en machete eller 2 kg kokain i min handväska medans jag ovetandes gäspade.. Så fick vi äntligen sätta oss på planet.

Skulle vi äntligen komma iväg??

To be continued..  men fan vad dålig jag är, såg nu att jag skrev ju början att thailand var underbart så det är klart jag kom iväg.. haha fyfan blir trött på mig själv.


Kommentarer
Postat av: pubes

haha! jaja, jag är glad över att du skriver igen iaf!;)

2011-01-26 @ 21:08:10
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0